Sorry, there was an error
Sorry, there was an error
Country Music Forums @ CountryMusicPerformers.com

zullen veel mensen beginnen te ontdekken Pose - Co...

Please login or register free to be able to post.

View forum:

zullen veel mensen beginnen te ontdekken Pose

Started by MariahWang, 2015/10/15 01:38AM
Latest post: 2015/10/15 01:38AM, Views: 125, Posts: 1
zullen veel mensen beginnen te ontdekken Pose
#1   2015/10/15 01:38AM
MariahWang
Waarom zo veel Nike Air Max Thea Mens mensen niet in hun inspanningen om te leren en te nemen Pose Running techniek? Veel mensen beginnen met het leren Pose, maar de meeste niet slagen. Waarom? Op basis van mijn ervaring, hier zijn mijn meningen op deze question.Like vele activiteiten, zullen veel mensen beginnen te ontdekken Pose looptechniek, maar andere prioriteiten in hun leven zal prevaleren. Ze gewoon niet over de nodige combinatie van tijd, motivatie en energie die nodig is om te leren Pose.Most volk zeer onderschatten hoe moeilijk het zal zijn om hun looptechniek te veranderen. Ik heb altijd gewerkt met mensen die opdagen [url=http://www.opsm.co.uk/nike-air-max-outlet-c-1/]Nike Air Max Outlet voor een les volledig verwacht te beheersen Pose looptechniek binnen een uur, en het plan over het gebruik van hun nieuw knie vaardigheid voor de 15K run hebben ze de volgende dag gepland. Toen ik uit te leggen dat voor de meerderheid van de www.rheinblaeser.de mensen, het leren Pose is niet een dag proces, kan ik de teleurstelling in hun gezichten te zien. Meestal is de volgende vraag: "Wel, hoe lang duurt het?" Het eerlijke antwoord op die vraag is dat het Nike Free Run 2 Damen duurt zo lang als het duurt. Iedereen is anders. Sommige mensen zullen het snel oppakken, maar de meeste mensen niet. Het zal ook sterk afhankelijk van iemands niveau van betrokkenheid en de bereidheid om te doen de vereiste training.I zien wel een behoorlijk aantal mensen die bereid zijn om te doen wat nodig is om hun techniek te verbeteren, met uitzondering van het verminderen van hun aantal kilometers. Nike Air Force 1 Damen Helaas, het proces van het veranderen van looptechniek moet u leren hoe u uw lichaam anders te gebruiken, en omdat u uw lichaam anders, moet u zorgen voor een periode van aanpassing voor de opbouw van spieren en pezen, die niet werden gebruikt als veel met uw vorige techniek.
Als je weigert om je kilometers te verminderen zijn er twee mogelijke scenario's. De eerste is dat als je je nieuwe techniek te handhaven zonder de Nike Roshe Run Heren kilometerstand en de intensiteit van je training tijdelijk te verminderen, dan zul je zeer waarschijnlijk gewond raken. Het tweede scenario is dat je zal beginnen om je techniek compromis om letsel te voorkomen, en niet om de transition.I regelmatig krijgen gecontacteerd door mensen die een aantal weken of maanden in training voor een marathon, en als een na -thought ze ook willen te weten een betere looptechniek [url=http://www.science4us.de/discounter-nike-2015-c-70/nike-air-max-90-damen-c-... Air Max 90 Damen[/url] als onderdeel van hun voorbereiding. Helaas, dit is de slechtste tijd om te werken aan techniek, omdat, zoals ik hierboven vermeld, zware training en leren Pose looptechniek zijn niet compatibel doelen. Als ik zeg deze mensen, dat ze waarschijnlijk zullen moeten een keuze te maken tussen blijven trainen voor de marathon, en leren Pose, de meeste mensen ervoor kiezen om te blijven opleiding voor hun ras.

Please login or register free to be able to post.

« Go back to topic list

• Links allowed: yes
  • Allow HTML: no
  • Allow BB code yes
  • Allow youTube.com: yes
  • Allow code: yes
  • Links visible: no
  • Quick reply: yes
  • Post preview: yes