Sorry, there was an error
Sorry, there was an error
Country Music Forums @ CountryMusicPerformers.com

Adidas Originals ZX Flux Herre - Country Music Tal...

Please login or register free to be able to post.

View forum:

Adidas Originals ZX Flux Herre

Started by Beceoby, 2016/03/25 12:00AM
Latest post: 2016/03/25 12:00AM, Views: 75, Posts: 1
Adidas Originals ZX Flux Herre
#1   2016/03/25 12:00AM
Beceoby
Vi har fik en række samtaler i årenes løb om Adidas Originals ZX Flux Herre ideen om træningsdragt få svarer til den moderne trop. jeg fik kigge på billeder af Motorola præsentation dragter, der blev sætte på af det tyske nationale fodboldens hold i 1960'erne og 1974s og kunne se en raffinement og også smartness i dem. Jeg ønskede at kunne afspejler, at i Spezial området på en måde, der følte moderne.

Med Adidas Originals tilbage-knap Spezial jeg Adidas Originals ZX Flux Salg simpelthen håber at udvide denne arv; for at gøre en nyt kapitel, der går over nostalgi for et bestemt øjeblik. Jeg har ingen interesse i udklædning nu ligesom jeg gjorde efter at jeg var 16 eller skabe en "retro" rækkevidde. Det er mandig i sin tonalitet uden laddishness. Spezial er om yderligere beskytte de elementer i en design og stil sprog, jeg er en massiv fan af og en i måder, hvorpå vi gør, at igennem gifte, der ubestrideligt typisk kigge med moderne stof.

Dette kort at være udsolgt model er faktisk en lav top silhuet i tidligere udgivet Adidas Yeezy Boost 750, og kapaciteter en øvre konstrueret af den særlige fodtøj gigantens Primeknit teknologisk innovation at yde støtte, fleksibilitet og også åndbarhed. På den nederste ende Adidas Originals ZX Flux online den særlige mærkets velanskrevne boost sål benyttes, giver bærerens hele dagen komfort.

Please login or register free to be able to post.

« Go back to topic list

• Links allowed: yes
  • Allow HTML: no
  • Allow BB code yes
  • Allow youTube.com: yes
  • Allow code: yes
  • Links visible: no
  • Quick reply: yes
  • Post preview: yes